2024, 2022, 2020, 2019, 2017
MEET AND CODE
https://codeweek.eu/view/614896/spreading-kindness-through-braille
3 – 14 octombrie 2022
Evenimentul nostru „Incubator de programatori” https://meet-and-code.org/ro/ro/event-show/7949 a câștigat o finanțare prin programul Meet and Code (https://meet-and-code.org/) susținut la nivel european de compania de software SAP. În România, programul este coordonat pentru cel de-al 6-lea an consecutiv de #AsociațiaTechsoup și susține evenimente de tehnologie și programare aliniate cu misiunea inițiativei Comisiei Europene: Europe Code Week. #meetandcode #codeEU #SAP4Good
10 – 25 octombrie 2020
Europe Code Week
7-22 octombrie 2017
Cum a fost în Europa?
https://www.facebook.com/techsoupeurope/videos/10155241079651492/
Cum a fost la Școala Gimnazială Nr. 29 Galați?
Voioși dar și curioși, într-o duminică dimineață, elevi din Școala Gimnazială Nr. 29 Galați și din Școala Gimnazială Petru Rareș, Comuna Frumușița “au dat mâna cu programarea” cu ocazia Europe Week Code.
Elevii au folosit “programarea pentru a se alătura Annei şi Elsei în timp ce explorează magia şi frumuseţea gheței. Au creat fulgi de zăpadă şi modele ca la patinaj şi au făcut un paradis de iarnă” făcânduse astfel primii pași în minunata lume a programării, a instrucțiunilor de decizie și repetitive.
La eveniment au fost invitați șase elevi care dețin cunoștințe elementare de programare și care au avut bucuria de a-i îndruma pe colegii începători în debutul lor în lumea programării vizuale. După activitățile de programare, desfășurate în colaborare, ce s-au desfășurat în laboratorul de informatică, au urmat activități de programarea desfășurată individual pe toată perioada „Europe Week of Code”. Scopul a fost realizarea unui număr mare de linii de programare pentru a putea câștiga unul dintre premiile competiției “Poți fi un bun programator!” Elevii s-au bucurat când au descoperit platforma unde-și pot dezvolta cunoștințele de programare, într-un mod distractiv, folosind personajele din jocurile și desenele animate preferate.
După masa de prânz și după discuții despre avantajele programării, despre motivele pentru care trebuie să înveți să programezi, s-a plecat din laboratorul de informatică către Muzeul de Științe ale Naturii Galați unde s-au utilizat sisteme informatice integrate în viața reală precum: tabletele, masa touchscreen.
La finalul activității plutea în aer ideea conform căreia viitorul înseamnă programe și programatori.
Căștigătorii competiției:
Locul 1 – gimnaziu Șc. Gimn. Nr. 29 Galați – Dragomir Cătălina – clasa a VI-a B
Locul 1 – primar Șc. Gimn. Nr. 29 Galați – Stanciu Gabrile – clasa a VI-a B
Locul 1 – Șc. Gimn. Petru Rareș, Frumușița -Hîncu Daniel – Clasa a VII-a A
Locul 2 – Șc. Gimn. Petru Rareș, Frumușița – Borș Cosmina – Clasa a VII-a A