Reprezentativ

Prezentare generală

 

 

“Societatea de mâine va fi oglinda şcolii de azi”

În toate demersurile noastre care au finalitate educativă vom considera elevul partener şi subiect al educaţiei. Succesul nostru va fi întărit şi prin construirea unui mediu şi a unei atitudini prietenoase, de colaborare, cu părinţii, în calitatea lor de resurse educaţionale.

MISIUNEA ŞCOLII

Într-o ierarhie a valorilor instituţionale din învăţământul preuniversitar gălăţean, Şcoala Gimnazială Nr. 29 Galaţi ocupă unul din locurile fruntaşe, bucurându-se de prestigiu în comunitatea locală. De aceea Şcoala Nr. 29 îsi propune:

1) Să ducă mai departe tradiţia, prestigiul şi performanţa şcolii, îmbogăţind zestrea realizărilor şi stimulând activităţile de performanţă.

2) Să asigure accesul egal şi sporit la educaţie şi să contribuie la creşterea calităţii în educaţie.

3) Să asigure dezvoltarea personală a elevilor în scopul integrării active în societate şi a adaptării flexibile la schimbare.

4) Să transforme educaţia în resursa de bază a modernizării.

5) Să formeze o cultură civică minimală.

 

Proiect de dezvoltare instituțională 2016-2020

 

 

COLECTIVUL DE CADRE DIDACTICE

în anul școlar 2018 – 2019

 

 DIRECTOR – Prof. Andronic Florin

DIRECTOR ADJUNCT – Prof. Bălan Rodica

 

CICLUL PRIMAR – 25 clase

 

Clasa pregătitoare: Dima Sorina, Dumitrescu Sorina, Dimofte Cristina, Costin Victoria, Dumitrescu Veronica 

Clasa a I-aStanciu Mariana, Avram Simona, Grigore Nela, Gheorghiu Nicoleta, Buduleanu Alina

Clasa a II-a : Boza Ghiniţa, Lungeanu Gina, Stoica Aurelia, Vasiliu Angela,  Iacob Nicoleta 

Clasa a III-a: Avram Mihaela Rely, Chiroşcă Angela, Ciolacu Mihaela, Neagu Anca, Toniță Mirela  

Clasa a IV-a: Caramalău Cecilia, Drăgoi Lorena, Paraschiv Florentina, Mălăescu Nicoleta, Ilie Ramona

 

CICLUL GIMNAZIAL – 20 clase

Limba si literatura română: Axente Gina, Bejan Cristina, Dima Camelia, Mihai Mariana, Mera Daniela

Limba latină: Axente Gina

Matematică: Bălan Rodica, Cişmigiu Maria, Ene Cristian, Matei Rodica, Munteanu Maria 

Fizică: Popa Lucica, Seciu Elena

Istorie: Mărgărit Emilia, Răcaru Dumitru, Țurcanu Geanina 

Georgrafie: Gheorghiu Magdalena

Chimie: Necula Monica

Biologie: Manole Melania 

Limba engleză: Andronache Madalina, Manole Consuela, Rotaru Bianca, Vizitiu Ina

Limba franceză: Constandache Laura, Crijinovschi Janine

Limba germană: Gheorghiu Geanina

Educaţie fizică: Andronic Florin, Bitire Cristian, Stase Adrian, Stase Cristina, Stroe Viorel

Educaţie tehnologică: Nedelcu Florentina

Religie: Duţu Mariana, Georgescu Victoria

Muzică: Roşu Iulia Sorina

Desen: Micu Aurelian

Informatică: Munteanu Mădălina, Popovici Mirela, Stanciu Adriana Olimpia

Psiholog şcolar:  Ionaşcu Grigore

 

PROGRAMUL DE FUNCTIONARE

TURA I        800 – 1150 clasele primare

TURA II    1210 – 1900 clasele gimnaziale

 

Orar profesori 2018 – 2019

Orar clase P-IV 2018-2019

Orar clase V- VIII 2018-2019

TABEL CADRE SCOALA 29 GALATI

 

 

 

ACTIVITATI RECREATIVE

Club de voluntariat – IMPACT29

Camerata29 – Ansamblul coral

Club de creatie

Club karate

Club handbal

Club de sah

Club de dans

All digital week

All Digital Week la Șc. Gimn. Nr. 29 Galați

                Pentru că ne dorim să pregătim elevii în “meseria viitorului”, pentru că suntem în Europa și pentru că ne plac provocările, în săptămâna 25 – 31 martie 2019, elevii Șc. Gimn. Nr. 29 Galați au fost ”digitali” așa cum a propus campania: “Hai pe net!” organizate la nivel național de Fundația EOS România.

                1. Elevi din clasele a V-a au făcut Primul Click” pe internet alături de bunici. Așa cum bunicii au avut bucuria de a-i ajuta să facă primul pas pe Terra, acum, nepoții au avut șansa de a le câștiga admirația și totodată încrederea bunicilor cu care au pornit la drum în lumea virtuală, printr-un simplu click.Miercuri 27 aprilie, perechi, perechi, bunici, nepoți, au pătruns în laboratorul de informatică al școlii unde am discutat despre avantajele internetului, despre ușurința cu care se pot obține astăzii informațiile, despre tipurile de informații care pot fi găsite pe internet, despre corectitudinea informațiilor găsite, în general despre modul constructiv în care poate fi folosit  internetul și tehnologia. Am căutat împreună, pe internet, diverse informații, am proiectat pe tablă pașii care se parcurg pentru ajunge la ele. Un simpatic bunic, ne-a povestit cum în anii 60 utiliza rețeaua internetul: „ Conectam două pahare cu ață sau sfoară și vorbeam cu vecinul prin rețea :)) ca și acum ”. Altă bunică ne-a povestit din exprință că un echipament mai performant la vremea aceea era “paharul cu picior”. Am revenit la reteaua actuală și am căutat, spre deliciul nepoților, rețete pentru clătite și alte bunătăți – atât în format video, cât și sub formă de text. Pe bunici i-am convis prin căutarea pașilor pentru realizarea nodurilor prescărești și a nodurilor pentru cravata de școlar a nepoților că digitalizarea ne poate ajuta. Am mai căutat produse electrocasnice pentru care am comparat prețurile pe  https://www.compari.ro/.

Spre finalul activității am rugat nepoții, să meargă acasa la bunici, și cu echipamentul disponibil, să ajute bunici să găsească informațiile de care au nevoie.

Drept multumire am dedicat bunicilor curajoși și nepoților norocoși, primul șlagăr atestat documentar – Tanta voglia di lei – I Pooh.

Prin acest tip de activitate, am ajutat nepoții să câștige încrederea bunicilor și am dat startul unei posibile colaborări virtuale nepot-bunic. Am arătat bunicilor că internetul are multe „fețe ascunse” pe care cu ușurință le pot descoperi și transforma în „tovarăș de nădejde”.

2. Elevii din clasele a VI-a și a VII-a s-au pregătit pentru “meseria viitorului” avansând pe tărâmul programării vizuale cu ajutorul aplicației https://blockly-games.appspot.com/

3. Elevii claselor a VIII-a au beneficiat în mod gratuit de o licență de simulări, cu ajutorul căreia au putut cunoaște formatul, tipul de întrebări și cerințele unei certificări de competențe digitale pentru gimnaziu, la un standard international. Multumim petnru oportunitate Fundației EOS – România! Întrebările testului au fost administrat de un elev, la calculatorul la care era conectat proiecorul. Elevii care cunoșteau răspunsurile la întrbări, comunicau elevului opinia personală despre modul de rezolvare a cerinței și astfel, prin colaborare, am parcurs cerintele unui test care oferă oportinitatea unei certificări internaționale. 

4. Doi elevi din clasa a V-a, care s-au antrenat în cadrul Clubului de robotică ce se desfășoară vinerea în cadrul școlii, au lucrat alături de elevi din clasa a VI-a pe platforma de programare virtuală  https://makecode.microbit.org/#editor

Suntem digitali!